Leta i den här bloggen

tisdag 24 januari 2012

Fermenteringsskåp nr 4 - Inledning

Då jag lånat ut mitt 3 e skåp och behöver minst två (Va 3 blev 1?) beslutade jag att bygga ett nytt igen. Jo jag har 2 men det första är inte bra och fungerar i praktiken bara som ett förvaringsskåp för prylar, kommer att skrota det så fort tid finns.

Började med att köpa ett nytt kylskåp på blocket. Hittade ett i Uddevalla för 800:- Normalt vill jag inte betala mer än 500:- men det är ganska nytt och fräscht.



















Sedan började jag att planera samt inventera vad jag hade hemma, detta hade jag bland annat.






Sedan började planeringen av kontrollpanelen enligt nedan. Skissade och ritade vill ha lite mer "luft" runt elektronikdetaljerna denna gången.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar